Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 124 || Random bebel. ~ olahbersama® Blogger Widgets

December 02, 2014

Chapter 124 || Random bebel.

| Posting by: jie || Photo by : google & blog Inaachik |

Bismillahirrahmanirrahim,

Ni aku takkan up di FB. Kalau takde sapa baca pun takpe. Sebab untuk simpanan diri je. Nak baca pun boleh. Tapi jangan judge aku macam-macam. Sebab ni luahan apa yang aku rasa.

Penat. Tu je. Hilang semangat. Tapi kena kuat. Dia punya penat tu sampaikan nak sembang dengan En. Edi pun malas. Sebab bila bangkitkan isu tu rasa penat. Haha...Pernahkah korang jadi macam tu.

Tahun lepas pun kau buat aku macam-macam. Di mata kau aku ni asyik la salah je. Apa yang aku buat semua la tak betul. Kau je la betul. Kau Durian, aku timun. So memang aku je lah kena mengalah. Fine. Aku mengalah. Tapi kau macam tak kisah. Timbul isu baru, AKUUU jugak yang salah. Takde soal selidik dah.

Aku tertinggi suara sikit kau kata aku marah marah. Yang ko sumpah seranah aku takpe plak. Semua orang tau ko marah aku..Marah maki aku depan orang. Suka kan? Takpe...

Tahun lepas aku kata "Takpe, Allah ada".

Tahun ni pun aku nak kata "Takpe. Allah ada".

En. Edi cakap.. "its time for u to speak up dear" (dear aku tambah. Haha)

Aku cakap jugak. "Malas. Takpe. Allah ada".

Sebab aku tau aku akan menang nanti. Menang dari segi ketenangan. Sedangkan aku tau kau marah-marah aku hati kau tak tenang.




AI IS OK. I AM OK. JANGAN DIPUJUK. 

ok bai.





Reactions:

2 comments:

  1. Allah memang tetap ada bersama kita.
    orang yang kuat adalah orang sabarnya diletakkan paling tinggi.
    ( reminder tukku jua...huhuhu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye Tini. Aku nak sangat jadi macam tu.. Masih bertatih lagi. Doakan.

      Delete

back to top