Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 119 || L'arome #06 - Testimoni L'arome ClearSkin (LCS) my family ~ olahbersama® Blogger Widgets

October 29, 2014

Chapter 119 || L'arome #06 - Testimoni L'arome ClearSkin (LCS) my family

| Posting by: jie || Photo by : jie |

Bismillahirrahmanirrahim,

Cerita pasal L'arome ClearSkin (LCS) yang terdahulu boleh kilik link kat bawah ni.

01. Product review -L'arome Sliming Serum 
02. Testimoni L'arome Slimming Serum yang best

03. L'arome4u FB page

04. Kulit cantik dengan L'arome ClearSkin (LCS)
05. Testimoni sendiri LCS

Seperti yang aku dah sebut sebelum ni, mak dan adik aku pun pakai LCS ni. So now aku nak reveal perubahan dorang kat sini. tengok ya kawan-kawan.


Mak aku
Dia ada jerawat kecik-kecik tu. Mak aku ni jenis jaga kulit lebih dari aku. So bila nampak kulit muka iolls better dari dulu, haruslah korek rahsia kan.

Nah...boleh nampak kan beza dia. Jerawat kecik-kecik tu dah takde dah. Mak iolls confirm lah happy.


Adik aku
yang ni korang tengok sendiri la...Malas nak komen. Biar gambar berbicara. Apa komen dia??

" saya sangat happy sebab akhirnya masalah jerawat ni beransur pulih. I love L'arome"

Haha..tak la se skema tu..pang kang.. Tapi yang pasti memang dia happy lah. Kalau tak muka tu tak pernah nak senyum. Duk depan cermin berejam menelek muka. Pastu sendiri telek sendiri tension.

Jangan gitu ya kesayangan semua. Kalau ada masalah cepat-cepat cari solution. Aku tak kata produk lain yang korang pakai tu tak bagus. Tapi aku nak cerita pasal bagusnya LCS sebab aku dah pakai, dah rasa dan dah nampak kesannya pada aku, mak aku dan adik aku. Haa...Tak lupa jugak pada kawan-kawan aku.

Mahal? Aku ada 2 orang kawan a.k.a stokis L'arome yang memang sebelum ni pakai jenama 'International'. Pengguna setia uolls. Tapi sejak guna LCS ni deme suka dan dah tak pakai lagi produk tu. Sekali lagi nak cerita bukan produk lain tak bagus. Mati aku kena lahar plak nanti. Tapi sebab kesan yang ada pada LCS ni setanding dengan produk International tu dan boleh dapat dengan harga yang lebih murah. Ini yang aku katakan buat comparison Apple to Apple.

Nak buat comparison lagi?? Cuba GOOGLE je produk berasaskan apple stem cell ni. Samada produk yang kita consume/ kosmetik international. Cuba pegi jalan-jalan kat area kosmetik International. Tanya sales person tu harga mana-mana produk yang berasaskan apple stem cell. Agak-agak kalau ada yang bawah RM100 sila bagitau ye. Oh tester kit mungkin murah..Tapi cuba tanya any cream yang kandungan dia 30ml. Tak dapat derr murah-murah. 


Apple stem cell - Diambil dari epal liar di Switzerland. Kenapa ambil epal liar? Sebab epal species ni (malus domestica) tak kecut biarpun berbulan-bulan jatuh ke tanah. Makan memang tak la..Pahit bebeno. So atas dasar inilah L'arome ada kandungan epal liar ni untuk cantikkan kulit kita even terdedah pada apa jenis cuaca sekalipun. Tambah-tambah kat Switzerland tu berapa musim duk ada. 

Switzerland jugaklah tempat yang sama untuk producekan produk-produk berasaskan stem cell. Normally memang lagi mahal dari LCS. Kenapa LCS ni dikatakan menyamai standard produk International tetapi dijual dengan harga yang MAMPU MILIK??

Sebab packaging dibuat di Malaysia. Syarikat hanya bawa kandungan LCS dari Switzerland. Beli sendiri jar dan packing disini. Syarikat ada pilihan untuk jadikan produk lebih mampu milik. 

KKM?? Of course ada. Tapi ada yang tanya kenapa tak letak no KKM pada kotak? 

Oh mudah saja. Sebab pasaran kita juga International. Yang terawal di Indonesia. so KKM kita tak laku kalau di negara lain. Untuk mudahkan packaging, kita sama ratakan packaging. Sapa yang nak tau lebih lanjut boleh refer website dan cari. 



Meh meh..sapa yang nak jana pendapatan tambahan meh bagitau akak. Modal serendah RM350. Harga tu bukan harga saja-saja ya..Itu harga produk yang anda beli dan dapat free membership. Bila dah jadi member senanglah korang nak buat bisnes..Mudah je. Duk depan PC atau smartphone taip-taip, post testi and promo..orang nak beli anda dapat bonus.

Nak sihat/ body cantik?? Ada Slimming Serum.
Nak muka lawa?? Ada Clearskin
Nak tambah pendapatan?? Jom join kami. 

PM/ call/ whatsapp - MARZIAH 012.597.7398



Nanti next entry aku cerita detail sket macammana dan kenapa kena buat side income. Till then. 

Ok bai. 








0 comments:

Post a Comment

back to top