Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 117 || L'arome #04 - Kulit cantik dengan L'arome ClearSkin (LCS) ~ olahbersama® Blogger Widgets

October 08, 2014

Chapter 117 || L'arome #04 - Kulit cantik dengan L'arome ClearSkin (LCS)

| Posting by: jie || Photo by : jie  & L'arome|

Bismillahirrahmanirrahim,

Another product of L'arome. Sebab aku suka. Aku pengguna dan aku jual. So kalau orang tanya senang nak cerita.

Mula-mula guna dulu. Yelah kalau tak best nanti payah pulak nak promote. Sceptical juga mula-mula. Sebab rasa mahal. NOW rasa worth to buy. Tak mahal mana pun. Nanti aku cerita apsal aku kata tak mahal k..

Ni flyers yang aku tabur. Kat mana-mana dan sapa-sapa sahaja. 




Baca betul-betul. Bagi kulit cantik ye.

Close up lagi.. Ni lah bendanya.


Nak tengok testimonial? JOM!!!!

** Ni semua testimonial dari group ya..Testimonial sendiri akan menyusul kemudian. Sebab tengah pikir nak susun ayat.. Muahaha..

** Now aku, adik aku n mak aku memang tengah guna. 30 ml nampak sikit. Katanya tahan 1-2 bulan. Bila dah pakai now aku percaya. Sebab sekali pakai bukannya banyak pun. 




Yang aku tau, L'arome sangat berkesan untuk kurangkan/ hilangkan pigmentasi. memang bagus sangat sapa yang ada masalah ni dan nak cuba.








Ok. Ni testimonial yang paling aku suka. Jerawat banyak dikaitkan dengan kulit jenis oily/ berminyak. Kalau tengok ni dah boleh nampak kan yang LCS ni bukan jenis berminyak. LCS cepat meresap dan sangat ringan.



Kesan cepat kan? Untuk aku yang pakai ni, takde rasa pedih-pedihke apa... Rasa biasa je.. So tak la nanti ada yang kata LCS ni kikis kulit la apa la..Its kind of serum ya kawan-kawan sekalian...





OK both gambar ni kawan ai ye..Baru je jumpa Ahad lepas amik stok dari dia. Nampak tak jerawat halus tu dah kurang sangat-sangat? 


Ni pun dari agen yang aku kenal setelah join goup ni. Parut kat tangan dia dah berkurang. Hari yang sama plak tu!!!

Untuk masalah jeragat. pigmentasi. Cubalah sendiri...



Kedut pun kurang. Jerawat pun kurang. Nanti tak laa lagi parut pun hilang...



Nampak kan kesan dia. Dulu mula-mula masa tak pakai aku tak percaya gambar ni. Sampai cari owner gambar nak sahihkan. Now ?? ko tanya aku je..takyah tanya dia..Aku pun boleh jawab. Dah pakai beb..





Nanti aku masukkan testimonial sendiri + family + kawan-kawan ai k. Jujurnya, produk ni sangat suit dengan aku. sangat suka. bai bai toner..bai bai krim malam... bai bai bedak compact. 

Sejak pakai LCS aku dah jimat 3 benda. bai bai toner..bai bai krim malam... bai bai bedak compact. 
Toner aku RM 26.90 , Krim malam aku (15g) RM 69.90, compact powder aku RM 49.90. Jumlah penjimatan ? RM 146.70 uolls. 

Sebelum ni rasa tak lengkap tanpa 3 benda di atas. Now saya konfiden. 

Nak cuba? Jom call/ sms/ whatsapp - 012-597 7398

Entry terdahulu berkenaan L'arome. 

01. Product review -L'arome Sliming Serum 
02. Testimoni L'arome Slimming Serum yang best

03. L'arome4u FB page

ok bai. 


0 comments:

Post a Comment

back to top