Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 98 || L'arome #02 - Testimoni L'arome yang best.. ~ olahbersama® Blogger Widgets

August 28, 2014

Chapter 98 || L'arome #02 - Testimoni L'arome yang best..

| Posting by: jie || Photo by : jie & kawan-kawan |

Bismillahirrahmanirrahim,

Rentetan dari janji aku nak reveal some of the testimonial. Lambat betoi update nye. Sorry ya.

So now nak cerita pasal testimoni L'arome. APA ITU L'AROME? Sila refer Entry L'arome #01 ya.

Statistik ini jelas menunjukkan orang Malaysia suka makan. Biarlah orang nak persoalkan dari mana dapat data ni...sahih ke..I leave it to the expert.. The point is, kalau kita suka makan, mesti tahu apa yang kita makan. Macammana nak kontrol makan..
Based on BMI, masa di UNI dulu pernah BMI jadi 18.2 masa bulan puasa which is underweight. Kalau tengok gambar dulu pun alahai..kurusnya aku..Tapi ramai orang macam aku..senasib..dulu kurus ..sekarang struggle untuk nampak kurus...


TESTI #01 - My own testimonial. Ni lepas raya aritu.

Ni lepas syawal..
 

Ni lepas raya. Ujung Syawal la rasanya upload gambar ni..


Ni status ari ni..As of today. 


TESTI #02 - Ni semua testi kawan-kawan Teknik Ipoh. Kami pakat-pakat beli dan cuba. Hasilnya, yang beli semua puas hati dan 90% terus jadi agen. Haha..semua tertarik ko...

Ni Shira.. Dia la kawan kitorang yang introduce larome nih..Tengok body la...
Asalnya pakai suka-suka. Pastu berkesan untuk dia. 
Now dia ni stokis L'arome. Dah dpt duit 5 angka tau monthly..


Kawan #01- Ni testimonial shira. Dia ada letak pada FB wall dia. 
Aku ada tengok gambar stretchmark dia. Apa yang aku boleh cakap, serious impress dengan L'arome dan macammana L'arome boleh hilangkan stretchmark Shira. 


Kawan #02

Kawan #03

Kawan #04

Kawan # 05. Ayat last tu nak seru nama aku suh bagi testi..Hahaha

Kawan #06. 


Bila aku  kata #kawan, maksudnya memang kawan aku. Yang aku kenal. Dan semua testimonial ini adalah kawan-kawan yang dah join jadi agen. Eh ada yang jadi stokis dah pun.. Banyak lagi sebenarnya tapi aku tak larat nak pilih. Hihu...

TESTI #03 - Testimoni lain/ artis/ celebriti.
Ni semu aku share-share dari FB je. 
  Tok Ti pun dah pakai. Best kan? Sebelah Tok Ti tu adik Elfira Loy. 


Shaheera 


Lelaki pun boleh buna ya..Jangan duk ingat pompuan je duk obses nak kurus nih...




ok..tu je lah buat masa ni...Nanti kalau ada testimonial/ cerita terbaru aku sambung. Meanwhile, enjoy the pictures!! Interested?? sms/ whatsapp no ai tu..

ok bai.
 























2 comments:

  1. Assalamualaikum.. sakan berLarome sekarang.. hehehe..

    p/s Mar, sue ada tag Mar untuk segmen http://izzeyda.blogspot.com/2014/08/segmen-biar-saya-tolong-cik-farra.html

    ReplyDelete

back to top