Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 62 || Maybank Cardless withdrawal ~ olahbersama® Blogger Widgets

February 18, 2014

Chapter 62 || Maybank Cardless withdrawal

| Posting by: jie || Photo by : jie |

Bismillahirrahmanirrahim,

Aku tau pasal ni masa baca Blog Vivy owner Fashionvalet tu...tapi masa tu tak nampak plak kepentingan untuk diri aku..

Sekali, hari ni kalut sangat nak pergi keje..padan muka aku tak bawa wallet. Nak keluarkan duit pun tak boleh sebab takde kad...Tetiba teringat plak pasal ni. So I give it a try.

Nak breakfast takde duit. Pinjam duit member 15 hengget..huhuhu

Lepas makan, try buat. Taktaulah kalau cara lain boleh ke tak tapi aku buat online transaction. Meh aku tunjuk sikit.
Mula-mula log in macam biasa. lepas tu bila dah masuk akaun sendiri..klik pada cardless withdrawal..


Masukkan no telefon penerima. Sebab duit ni dikira duit sesak so amaun maksimum yang boleh dikeluarkan ialah RM300 sahaja. Untuk aku yang tengah sesak ni ok sangatlah.


Bila dah settle semua, kita akan dapat notification melalui SMS. Kemudian pergi ke ATM dan gunakan kod yang diberi untuk pengeluaran. Oh ye, uolls ada 24 hrs je untuk keluarkan duit sesak ni. Lepas tu kod ni dah tak valid.

Pada aku, ianya sangat membantu. Aku tak sure plak boleh ke terus buat di ATM sebab aku guna maybank2u je untuk transaction ni. Untuk maklumat lanjut, silalah layari website maybank2u.

Ok bai.












0 comments:

Post a Comment

back to top