Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 18 || KFC Anniversary Flask satu!!!! ~ olahbersama® Blogger Widgets

June 27, 2013

Chapter 18 || KFC Anniversary Flask satu!!!!

| Posting by: jie || Photo by : KFC & jie |


Bismillahirrahmanirrahim,

Mula-mula tengok promo ni macam takde perasaan je. Tapi bila nak gi makan KFC, ternampak la pulak..pastu rasa macam wahhh..mesti ambik ni...tak kira la dah ada thermos ke tak ada lagi..aku nak jugak!!!







Sebab aku suka sangat so aku upload 2 gambo skali..haa.haa..haa....hamik kau...

Masa nak beli tu, budak kaunter tu tanya aku..akak nak kaler apa?

aku baru nak buka mulut MMM...

adik tu: akak, merah dah habis ye...
aku: hah? apsal dah habih?
adik tu: sebab ramai yang mintak kak.
aku: oh..bak mai hitam ngan light brown tu..ahkak nak tengok..

huhu...last-last aku pick up yang ni je..jadilah. dari harga asal RM 89.90..mana nak dapat hoiii murah macam ni..siap ada cop KFC lagik...En. Edi kata hitam cantik tapi ai tak fedulik..ai nak light brown jugek..



close-up sket tunjuk cop kfc..

so apalagik..ibu ibu boleh dapatkan sekarang..tapi aku tak la collect all 4..satu pun jadilah..malas nak tamok halobaa sangat...sebelum kena sound dengan apak ZZ baik aku duduk diam-diam...

ok bai!


0 comments:

Post a Comment

back to top