Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 187 || Aidilfitri 2015 ~ olahbersama® Blogger Widgets

July 30, 2015

Chapter 187 || Aidilfitri 2015

| Posting by: jie || Photo by : Edy | 

Bismillahirrahmanirrahim,

Pagi raya macam biasa. Bangun dan bersiap-siap ke surau untuk Solat Hari Raya. 

Ni semua aktiviti lepas raya. 


Zahin masa ni merajuk. Sebab kena usik dengan aku. Terus bad mood. 
Pastu semua orang salahkan aku. 
"Ni semua kamu la punya pasal" Eh

Sesi memujuk. Masih masam. 
Sampin tu taun depan kena beli baru. Dah singkat sangat. 

Baru nak setting kamera...

Terselit model sorang kat tengah-tengah tu...






Ratu hatiku...

Haa... mood Zahin dah Ok. Senang je nak handle. 




Lepas Zohor kami ke Kuala Kangsar beraya di sana pulak. Balik beraya masing-masing lapar balik. Tapi aku jamu gambar ZZ makan je lah. Gambar kami semua dah tak senonoh.

Kat rumah masa first raya ada ketupat palas, kari daging, lemang (beli), nasi tomato, ayam masak merah, dan bihun dan sup tulang. 






Tu je lah kisah raya pertama di siang hari.
Malam lain pulak critanya. Nanti kita sambung.

ok bai. 










Reactions:

0 comments:

Post a Comment

back to top