Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 186 || Malam raya ~ olahbersama® Blogger Widgets

July 28, 2015

Chapter 186 || Malam raya

| Posting by: jie || Photo by : Edy |

Bismillahirrahmanirrahim,

Malam Raya dah ada di Sungai Siput.

Rabu aku keje lagi. En Edi dah cuti. balik keje sibuk la mengemas. Sampai puas hati, pukul 2.00 pagi baru gerak dari rumah. ZZ pun sambung tidur dalam kete. Kami sampai Sungai Siput dalam pukul 6.00 pagi gitu. Tak sempat sahur kat rumah.

ZZ la paling seronok. Main bunga api. Walaupun dah lambat, kita #throwback je lah.

Kerusi tempat letak pelita tu mak aku buat sendiri. Cari tayar. Isi sampah/ tanah/ pasir, Pastu konkrit.

Eh dulu masa sekolah ada yang pernah panggil aku konkrit. Sebab aku budak awam dan aku ni kasar sangat. Tolak pun tak jatuh iolls . Macam konkrit. Kah kah.



Zahin yang semakin bulat.



Aku jadi tukang perati je. Tukang kaut sampah. Tukar ajar lompat-lompat. Aku la tu. 


SELAMAT HARI RAYA!!!

2 comments:

  1. Bestnya main bunga api.. Keriangan zaman kanak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. time raya anak2 je yg sakan, dah besar2 ni dah try nak balik zaman tu tp tak smpai feel tu dah..

      Delete

back to top