Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Gopro 4 dan duit raya percuma dari LAZADA !!!! ~ olahbersama® Blogger Widgets

June 24, 2015

Gopro 4 dan duit raya percuma dari LAZADA !!!!

| Posting by: jie || Photo by : SAYAIDAY & LAZADA |

Bismillahirrahmanirrahim,

LAZADA buat contest lagi. Syok gila. Aku memang pembeli tegar barang-barang LAZADA. Cuma tahun ni belum beli lagi. Bukak website pun jarang. Sebab takut tergoda. Dan wang aku ternoda. Muaahahahaha...

Sempena bulan penuh mulia ni, Lazada Malaysia telah adakan satu campaign raya dengan potongan diskaun melebihi 90% ! Sekarang pon korang dah boleh start check website diorang sebab campaign sudah bermula 11 Jun hinggalah 15 Julai. Klik link di bawah :



KLIK BANNER UNTUK JOIN

Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015  dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti. 

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 :

Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada! 

------------------------------------------------------------------

Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday dengan ke link ini : LINK CONTEST  
------------------------------------------------------------------

Senarai Hadiah : 

Tempat Pertama  : Gopro 4
Tempat Kedua      : Duit Raya Cash RM150
Tempat Ketiga      : Duit Raya Cash RM100
3 x Duit Raya Cash RM50

Lumayan bukan? Dapat GOPRO atau duit raya. Harap-harap meNang GOPro!! Walaupun agak sengit, akan kucuba jua.


                                                      ------------------------------------------------------------------ 
PILIHAN AKU

Ish tulah susahnya bila dah buka page LAZADA. Suruh pilih 3 je tapi terlebih plak pilihnya. Tu pun belum google semua. Ada yang sipi-sipi lagi nak 'add to cart'.

Jom tengok. 



Sangat smart baju nih. Kalau En. Edi pakai mesti smart. Pendek kata smartlah. 


Ni iolls punya. Kaler pastel. Sekarang nak kurangkan kaler-kaler berani sangat ni. Nak pakai yang biasa-biasa saja tapi design MELETOPS. Designer pun meletopsss...


Jubah ni simple. Tapi aku suka. Bila lagi nak pakai baju fashion designer hoii...


Ni pun kaler pastel. Ya Allah kenapa lawa sangat?? Kenapa takde dalam list hadiah 1 of the wishlist?? (Nangis tepi meja)


Bila baju dah lawo dan hensem, mailah kita bentang karpet smart ni jugak di rumah kita. Baju smart karpet pun kena smart.

Bila dah bentang karpet apalagi, jom bersteamboat la. Musim-musim raya ni ramai saudara mara dan sahabat handai datang menziarah, kunjung mengunjung.

Jadi buat steamboat adalah satu alternatif selain hidang kueh raya.

Lengkaplah raya saya dengan barang-barang ini. 



Contest bermula hari ini iaitu 19 June hingga 26 June (12 tengahari) 

0 comments:

Post a Comment

back to top