Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 148 || What's on my FB wall ~ olahbersama® Blogger Widgets

March 12, 2015

Chapter 148 || What's on my FB wall

| Posting by: jie || Photo by : jie | 

Bismillahirrahmanirrahim,

Selain gambar-gambar sendiri dan family, ni few item yang aku dah share kat FB wall. 
Saje. Yang mana aku suka aku share.



SEMANGAT/ PENYAYANG/ PINTAR
Maybe coincident. Tapi benda-benda macam ni sebenarnya bagus. sebab indirectly akan positifkan sesiapa saja yang pilih 3 perkataan tu. Letak lah semua yang baik-baik dan positif.

Apa pun yang kita pilih sure kita rasa macam relate je semua dengan kita. Padahall...

But this really make my day. Tipu ke betoi ke.. aku tetap rasa happy.


LOVE, SUCCESS, FREEDOM.

Ni pun sama. Semua yang best-best. 

Ni juga bukti yang manusia itu berbeza. Punya 2 mata. tapi pandangan kita berbeza. Apa yang aku nampak belum tentu sama dengan apa yang ko nampak. Sebab tu kita diberi banyak pilihan . Supaya kita boleh pilih mana yang baik dan sebaliknya.


Cara-cara nak tanam atau biakkan pokok. Aku kan baru je pindah. So semangat memang berkobar-kobar. Setakat ni kat rumah dah ada pokok serai, pokok daun kari, kunyit, kucai dan cekur (baru bertunas).

Pokok cekur ni hari-hari aku belek. Hari-hari aku cakap dengan dia. Supaya dia membesar bagai johan. Barulah En. Edi sayang iolls. Sebab En. Edi yang suka makan cekur. Muahahaha


Sebab nak menanam sayur, tengah cari idea macammana nak realisasikan denga cara yang smart. 
Tapi semua tu belum start. Now pokok pun tak tersusun lagi T___T.



Fair. No komen. Sebab 200% botoi.


Ni ayat boleh buat sentap. Tak refer pada mana-mana artis. 
Tapi lesson learnt.. tak payah cerita 1 doniya apa yang ko buat. 
Kalau sweet itu hanya pada manusia.. bukan ALLAH.


Apa yang baik dari Allah. Yang buruk tu dari aku sendiri. Astaghfirullah. 


ok bai. 

1 comment:

  1. hhhmmm.. yg baik dijadikan landasan, yg jahat jadikankan sempadan.. hehe

    ReplyDelete

back to top