Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 49 || WW 02 - Fizo Omar di Cameron ~ olahbersama® Blogger Widgets

November 20, 2013

Chapter 49 || WW 02 - Fizo Omar di Cameron

| Posting by: jie || Photo by : Edy & Siblings |


Bismillahirrahmanirrahim,

Short trip ke Cameron Highland. Temperature was cool..Everybody is happy. Almaklumlah family trip. Bila happy sangat macam nilah jadinya. Nampak plak Fizo Omar..Lagi la merapu....All pictures taken at Cameron Lavender.


With Umairah




With Aqilah



With Maslisha

Korang nampak tak Fizo Omar?? Tak nampak?? Ish rugi betoi...Pelakon lelaki yang pakai baju hitam ni kata dia Fizo Omar...Nasib baik ai tak terlibat dalam ini cerita..

Tu semua gheja adik beradik depa..Ai is clean OK...

Enjoys..hahahaha... En. Edi, padan muka u darling...satu doniya kenal u sekarang...haha

ok bai.


Reactions:

3 comments:

  1. muahahahaha!!! mati2 aku ingat jumpa fizo omar sungguh. dongeng rupanya!! hahah edi = fizo omar?? bahahahahah!! (gelak golek2)..kasi chance laa..ramai awek rupanya "fizo omar" ni..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Riena, nak sangat jadi Fizo Omar..ambik la....hahahaha
      Aku tak jadi Mawar pun takpa....

      Delete
    2. cisss, aku smpai terbayang2 hang bergolek dok gelak kat aku.. kalu aku nmpak abg aleh dalam bayangan aku tadi sure aku soh pekup mulot hang..

      Delete

back to top