Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V Chapter 43 || Bersyukurlah !!! ~ olahbersama® Blogger Widgets

October 08, 2013

Chapter 43 || Bersyukurlah !!!

| Posting by: jie || Photo by : Google |

Bismillahirrahmanirrahim,

Aku dapat tengok gambar ni pagi tadi..So terase nak buat entry dan perbandingan dengan hidup sendiri.

Gambar ni semua aku amik dari GOOGLE. This is life in Hong Kong.

Dorang duduk dalam bilik sekecil ini. Semua aktiviti yang kita buat di rumah, dorang buat dalam bilik ini saja...Sesungguhnya walaupun kita masih menyewa, rumah kita masih lebih besar dari ini..

Membuatkan aku rasa amat bersyukur..Aku tak kaya..tapi masih mampu makan pakai dengan sempurna..makan masih kenyang, pakaian masih belum koyak..masih boleh beli pakaian baru walaupun tak mahal...

*Entry ini takde kena mengena dengan politik ..Hanya pendapat peribadi sahaja...

Storage..katil...tido..makan..study....

storage, masak, tulis, makan..tido..

walaupun seak tapi mcm ikea sket..hahah...tak lawak...i solute u Mr. !!!

masak, makan, tido (tu katil double storey), storage..nampak acam ruang dapur je nih...

uncle nih siap basuh baju smbil tengok tv lagi..




ni paling kecik and paling sedih aku rasa...



ok bai!!
Reactions:

0 comments:

Post a Comment

back to top