name='keywords'/> Read more: http://www.wayneharraz.com/2015/04/how-to-score-100-seo-at-chkmecom.html#ixzz3d6YfFT3V olahbersama® Blogger Widgets

August 28, 2014

5 Comments

Chapter 96 || Segmen Pencarian Bloglist By Miya Amira

| Posting by: jie || Photo by : Miya Amira |

Bismillahirrahmanirrahim,

Jom join ramai-ramai segmen ni..


Klik Banner untuk JOIN..


Jom sama-sama support each other. Salam ukhuwah.

ok bai.




August 27, 2014

6 Comments

Chapter 95 || Perbualan anak beranak...

| Posting by: jie || Photo by : Edi |

Bismillahirrahmanirrahim,


# Scene 1- Dalam kereta.
Ayah : bla bla bla bla...Tu yang ayah tak nak..Tok tak nak...bla bla bla...tak nak..
Zahra :  Ayah tak nak..Tak nak sudah...

* Zahra is 2y 2 month. We dont expect any answer or feedback from her sebab kami sembang berdua saja..



# Scene 2 - Dalam kereta
Zahin : Ibu, kita dah lalu ikut jambatan. Balik ni kita naik feri pulak tau.
Ibu : Ok
Zahin : Ibuu...jangan la jawab macam tu..dah mula cranky..
Ibu : Abis tu nak jawab apa?
Zahin : Jawabla "takde masalah"
Ibu : T____T
Ayah : :) :) :) :)


#Scene 3 - Dalam kereta
Ayah sembang dengan ibu....
Ayah : bla bla bla..ba ba ba..ba na na..bla bla...
Ibu : bla bla bla..ba ba ba..ba na na..bla bla...
Ayah : bla bla bla..ba ba ba..ba na na..bla bla...
Ibu : (Diam...)
Zahin : Hahahahaha.. Ibu tak dengar cakap ayah...
Ayah : T_____T


Basically takde la kelakar ke hapa..Yang nak diceritakan di sini adalah we dont expect that kind of answer from our kids. Anak-anak, jangan besar sangat boleh tak.. Nanti ibu rindu...








ok bai.






August 26, 2014

1 Comments

Chapter 94 || 9 Awesome Blogs of the Month

| Posting by: jie || Photo by : SUE

Bismillahirrahmanirrahim,


Jom join segmen ni...

nak join boleh kli SINI



Segmen ini akan berlangsung selama 9 hari bermula hari ini Rabu 20/08/2014 sehingga Khamisini 28/08/2014 jam 12.00 malam.

9 blog yang bertuah akan dipilih oleh random.org dan keputusan pemenang akan diumumkan pada 29/08/2014.

Jom sama-sama support. 

ok bai.

August 14, 2014

17 Comments

Chapter 93 || 1st Giveaway by Melangkau Garisan with love

| Posting by: jie || Photo by :  MG

Bismillahirrahmanirrahim,

Done joining this giveaway. Harap menang.


Pada yang nak join jugak giveaway ni, boleh join kat SINI

Senang ja step dia.

Apa hadiahnya??

KITA ( ceh kita tu) akan dapat


1. perfume bvlgari jasmine nor x 1 pemenang
2. babies blink biasa x 1 pemenang
3. face serum by SAVEE x 1 pemenang
4. pink urban tshirt x 1 pemenang


Giveaway MG ni boleh join sehingga 13 September 2014. Nak details boleh check kat blog MG ni k.

tata..


August 13, 2014

6 Comments

Chapter 92 || L'arome #01 - Product review : L'arome - Warm serum yang best

Bismillahirrahmanirrahim.

First time rasanya nak buat produk review. Untuk rujukan diri dan sesiapa saja dimasa depan.
Buat masa ni facebook yang jadi medium terbesar untuk share produk ni. Tapi kita pun taktahu sampai bila fb ni boleh digunapakai di Malaysia.

Ok back to the topic. Sebenarnya aku quite sceptical pada produk2 sapu2 nak bagi kurus ni. Serious. Sebab pernah beli beberapa produk yang terhangat di pasaran dulu..beria-ia sapu kemain tapi hasilnya kelaut juga. So ai is tension.

Then member dalam group teknik bagitau pasal produk ni. Ramailah pakat duk beli termasuklah aku. Tapi harapan memang tak menggunung tinggi. Biase2 saje..

Produk apa ni? Mukadimah panjang gila tapi x bagitau produk apa..





Nama dia L'arome. Serum khas ciptaan manusia yang mana bagi aku sangat berkesan. Berkesan untuk apa? Ni kesan yang aku nampak untuk diri aku khususnya. 
- Untuk turunkan berat badan.
- Untuk kurangkan inci/ cm atau ukurlilit badan.
- Untuk hilangkan selulit.
- Untuk hilangkan stretchmark.
- Untuk meminimakan sakit senggugut. Ada yang dah hilang senggugut bila sapu L'arome.
- Agen pelawas. Berkesan untuk kebanyakan pengguna yang selalu sembelit.

- Untuk ratakan perut.
- Untuk cantikkan permukaan kulit akibat selulit dan stretchmark


Produk ni berkesan untuk siapa?
- Yang nak turunkan berat badan.
- Yang nak kurangkan inci/ cm.
- Yang nak kurangkan lemak di lengan, perut, paha, pinggul dan lain lain.
- ibu yang berpantang selepas bersalin. Lepas 2 minggu dah boleh start berl'arome.
- Yang nak firmkan perut selepas bersalin atau pertambahan berat badan.

Yang mengandung tak digalakkan ya. Sila consult dengan doktor masing-masing. Jangan ambil tanpa pengawasan. Kalau nak kurus, sila tunggu baby keluar dulu. sayangilah anak anda.. :)

Dalam paper pun dah masuk. 

Soalan wajib. Ada KKM tak? Of course ada dik non..Boleh google sendiri dan cari ya..

kenapa aku buat review?

1. Sebab aku pun pakai. Kesan tu terasa pada aku. Pada ko aku tak taulah tapi semua kawan aku yang beli semua puas hati. semua jadikan diri sendiri tetimoni sebelum promote pada kawan-kawan yang lain. 

2. Sebab ada no telefon aku. Haha..sebab produk ni best, jadi aku ambil keputusan nak jual. Sebab nak bagi semua orang merasa jugak. Bagi tengok, bagi beli. Bagi pree? Oh belum lagi. Tunggu aku pakai dulu...

Nak testimoni aku? Nanti aku bagi kat next entry. tesmoni aku dan kawan-kawan teknik aku yang pakai. Kawan kan of course la testimoni betul. 

Stay tune!! Tapi sapa nak tau detail boleh call saya terus. Nak beli atau nak jadi agen semua boleh. Yang pastinya memang takkan rugi beli ni. Tapi rugi kalu ko tak beli..hahaha..Ada berani? Call/ whatsapp tu. 

ok bai. Tata..

back to top